fredag 22 oktober 2010

Rosor rosor underbara rosor....


I helgen har vi underbart fina 10-pack rosor till väldigt bra pris.
Långa fina rosor för endast 98:-/paket.

Eller varför inte köpa våra långa kraftiga röda rosor, Red Naoomi till din käraste.
Fick ett trevligt mail i från en mycket gullig kund idag.
med rosornas språk. Tack fröken M, för mailet:))


                              1 ros:      Du är mitt allt.
                              2 rosor:   Låt oss resa bort tillsammans.
                              3 rosor:   När får jag träffa dig?
                              4 rosor:   Jag ser upp till dig och är dig tacksam.
                              5 rosor:   Jag gör vad som helst för dig.
                              6 rosor:   Jag tvivlar på ditt ord.
                              7 rosor:   Jag älskar dig.
                              8 rosor:   Jag förblir dig trogen intill döden.
                              9 rosor:   Jag vill vara ensam med dig.
                              10 rosor: Vill du gifta dig med mig?

Skötseln av dina nyinköpta rosor är mycket viktig för längre livslängd. Använd alltid en riktigt vass kniv och gör långa fina snitt, tag varmt vatten och lägg i näring i vattnet.
Gör om samma om ett par dagar.
I dag fredag har det varit fullt ös i butiken, vi hoppas på en lika bra Lördag!
Hoppas att vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar